poniedziałek, 21 marca 2011

Smuty i stare buty

Polazłem w zeszłą sobotę na fotodeja nr 13.0. Tym razem do obczajania były stare budynki fabryczne Hydral na Psim Polu. Nie ukrywam, że bardzo lubię industrial, ale tego dnia zupełnie opuściła mnie wena i jakoś mi się nic nie chciało. Kilka razy zwolniłem migawkę, ale moja zajebiaszcza matryca nic ciekawego nie zarejestrowała. Jak kadr był dobry, to ff w Sigmie wszystko zwalił. Właściwie to powinienem założyć szeroki kąt, ale miałem ciśnienie na zabawę zoomikiem i skończyło się to do dupy. Podsumowując efekty trzynastej edycji photoday'a można by napisać - paździerz! 
A teraz smut... To już tydzień rozłąki z Nikosiem! Serwis Sigmy wcale się nie śpieszy. Z początkowego zapewnienia, że sprawę załatwią w 2-4 dni, zrobiło się już 2-10... Mam tylko nadzieję, że nie zdupią kalibracji, bo ich obsmaruję na blogasku!

ISO 200, f/2.8, 1/350s, 150mm

5 komentarzy:

  1. Tego mi właśnie brakowało na Twoim blogu - zdecydowanie potrzeba tu więcej portretów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee... Ja bym tego trampka portretem nie nazwał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotografia obuwnicza, muszę się za to kiedyś zabrać. Jestem trochę rozczarowany, że to nie obcasy, ale zawsze coś, przynajmniej jest B&W...

    OdpowiedzUsuń
  4. B&W jest, bo mam duszę artysty no i... była spora aberacja, której mi się usuwać nie chciało :P

    OdpowiedzUsuń