niedziela, 30 stycznia 2011

Rozwinięcie zajawki

Obiecane rozwinięcie przedwczorajszego wpisu. Wrzucam 3 portreciki Agi, w tym jeden cross (sorki Aguś, wiem że nie lubisz ale mnie się podoba). Dziś po raz pierwszy wszystkie fotki wywoływane z raw'ów. Do tej pory jakoś nie mogłem się przekonać do lajtruma, ale teraz widzę, że dżemie w nim potencjał. Tak w ogóle, to będę chyba musiał wybrać się do serwisu z nikosiem, bo ten przebrzydły kit ma ostatnio spore problemy z ostrością. Może intensywne noszenie w futerale, gdzie body opiera się na obiektywie zrobiło mu kuku? Nie mam pojęcia ale widać, że plastikowy kit, to jednak kit. Jak ktoś ma zamiar kupować w najbliższym czasie aparat, to mam apel. Nie kupujcie kitowego obiektywu! Weźcie kredyt, sprzedajcie nerkę, łotewer. Kupcie porządne szkło!

P.S. Ja pierdziu! 9 lubiejów na fb! Wielkie dzięki! :] No w sumie to 7, bo ja się nie liczę, a Aga dodała pewnie z grzeczności :P

ISO 200, F/5.6, 1/90s

ISO 200, F/5.6, 1/90s

ISO 200, F/5.6, 1/90s

2 komentarze:

  1. Ciulowo jest na początku w LRie, ale później błogo :) na dwójce chyba trochę za dużo żółtego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście na 2. trochę za ciepło wyszło :]

    OdpowiedzUsuń